Customer Relationship Management
Clientii dvs. sunt cei mai importanti
Noi va ajutam sa ii faceti fericiti.
CRM

Solutii CRM

Știați că…

54 % dintre cumparatori spun ca ar fi dispusi sa cheltuiasca mai mult pentru produsele unei companii daca ar avea o experiență mai bună ca si client?

Marea majoritate a managerilor de companii spun că experienta clientilor este prioritatea lor #1, si ca vor investi in servicii IT pentru a-si îmbunătăți business-ul. In ziua de astazi solutiile CRM va ajuta sa răspundeti mai rapid nevoilor clientului, deblocand valori noi și redefinind nivelul de angajament al clientului la brandul propriu.

Un sistem CRM ( Customer Relationship Management) inseamna informatie, control si infinite posibilitati de previzionare si analiza.

Ca si furnizor de solutii CRM, vă ajutăm să vedeti, gestionati și livrati o experiența valoroasa clientilor dvs, prin module pentru marketing, managementul vânzărilor și servicii pentru clienți, îmbunătăți astfel înțelegerea clientului, reducand costurile și aducand încântare clienților dumneavoastră. Pentru mai multe informatii va invitam sa programati o intalnire cu un consultant din cadrul echipei noastre de specialisti,  si impreuna sa identificati solutia CRM adaptata business-ului dumneavoastra.

Cand auziti acronimul CRM in lumea afacerilor, nu va lasati descurajati. CRM vine de laCustomer Relationship Management si tradus pur si simplu inseamna administrarea relatiilor cu clientii. Urmatoarea intrebare, ce probabil va vine automat in minte este: cand imi trebuie o solutie CRM si ce poate face pentru organizatia mea? In general vorbind, in cele mai multe intreprinderi, sistemul CRM este adesea vazut ca o baza de gestionare a contactelor pentru clienti, sau o aplicatie pentru marketing asistata de calculator. O solutie CRM este mult mai mult decat atat. Utilizarea unui sistem CRM este benefic ca strategie de afaceri pentru aducerea de informatii esentiale afacerii pentru satisfacerea clientului prin oferirea de servicii si produse mai bune. 
Cum poate un CRM sa realizeze toate acestea? Ganditi-va la toate datele pe care le aveti in companie in mai multe fisiere sau aplicatii, informatii cu scopul de a vinde mai mult. Cel mai probabil aceste informatii sunt printr-un program de contabilitate sau alte programe de gestionare a operatiunilor. Sistemul CRM centralizeaza aceste informatii relevante si le afiseaza echipei dvs. de vanzari sau de alti angajati, in functie de rolul si nivelul de acces definit. Nu este nevoie ca sistemul sa arate tuturor utilizatorilor informatiile in cazul in care nu este necesar. Utilizatorii primesc informatiile de care au nevoie rapid si usor, economisind timp pretios pentru toata lumea, mai ales pentru client. 

CRM –ul te ajuta sa gasesti toata informatia despre un client existent sau potential. Elemente cum ar fi e-mail-uri, propuneri, formulare de contact, facturi, contracte, informatii de contact, si orice alte informatii care credeti ca sunt necesare pentru a urmari activitatea clientii dumneavoastra. Sistemul CRM poate fi ca un dulap in forma electronica in care se poate stoca informatia legata de evenimente cu clientii sau furnizorii, cum ar fi întalniri, propuneri, contracte sau e-mailuri. 

CRM pentru IMM